<br>   Dat klaart op!    <br> 

 
   Dat klaart op!    
 

Onze medewerkers


 

Kantoormederwerkers

 

Arjan Reerink

Arjan Reerink

Directeur

In 1985 ben ik op 15-jarige leeftijd officieel begonnen met werken in het bedrijf van mijn vader. Het was een logisch vervolg op de voorgaande jaren waarin ik al veel klusjes voor hem deed. Tegen de tijd dat ik 18 jaar was, werkte ik als objectleider, maakte ik deel uit van het specialistenteam, conserveerde vloeren en waste ramen op elke hoogte. Vier jaar later startte ik als allround medewerker en in 2005 nam ik het bedrijf van mijn vader over. De bedrijfsnaam veranderde toen in Schoonmaakbedrijf Adrie Reerink B.V.” Kwaliteit en werkplezier “Per januari 2013 is mijn vader op 65-jarige leeftijd met pensioen gegaan. Het bedrijf dat hij startte in 1971 is inmiddels uitgegroeid tot een allround dienstverlener waarbij we nog steeds het accent leggen op kwaliteit. Het belangrijkste dat ik heb meegekregen van mijn vader is ‘nee’ durven zeggen tegen opdrachten wanneer dat nodig is in het belang van kwaliteit of het werkplezier van onze werknemers. Want niets is mooier dan een gelukkige klant en tevreden medewerkers. Daar doen we het voor!” “Verder ben ik getrouwd met Saskia; we hebben 4 prachtige kinderen. In mijn vrije tijd houd ik mij graag bezig met taekwondo, hardlopen en motorrijden.
Anja van der Kreeft

Anja van der Kreeft

Rayonleidster

Ik ben al sinds 1997 werkzaam bij Schoonmaakbedrijf Adrie Reerink. Eerst vanuit een bijbaantje als werknemer algemeen schoonmaakonderhoud. Toen ik werd gevraagd door te groeien naar rayonleidster heb ik dit niet aan mij voorbij laten gaan! In deze functie houd ik mij nu bezig met externe zaken zoals klantcontact, klantbezoeken en acquisitie, maar ook met interne zaken zoals planning, personeel aansturen, urenregistratie en personeelszaken. Het is een veelzijdige baan waarin ik mij voor de volle 100% inzet om ons personeel en onze klanten tevreden te houden door waar te maken wat wij beloven!
Claire Hilberink

Claire Hilberink

Marketing en communicatie manager

Erik Mulder

Erik Mulder

Planner

Ik startte in 1999 met een bijbaantje als schoonmaker van een gymzaal in de avonduren. Tijdens de schoolvakanties heb ik altijd veel vakantiewerk gedaan voor het bedrijf. Naast het dagelijkse schoonmaakwerk deed ik ook het meer specialistische werk. Op deze wijze ben ik er zo’n beetje ingerold en heb ik het bedrijf aardig leren kennen. In 2005 kreeg ik de mogelijkheid om aan de slag te gaan op kantoor als coördinator van onze parttime medewerkers. Dit heb ik 2,5 jaar gedaan, waarna ik vanaf 2007 ben ik begonnen als planner van onze fulltime-afdeling. Naast het plannen houd ik me ook bezig met administratieve werkzaamheden en de inkoop en verkoop binnen ons bedrijf. Kortom een leuke afwisselende baan en altijd werk aan de winkel!
Jan Post

Jan Post

Manager specialistisch onderhoud

Ik ben sinds 2001 werkzaam bij Schoonmaakbedrijf Adrie Reerink en woonachtig in Enschede. Ik startte hier als allround medewerker en ben doorgegroeid naar manager specialistisch onderhoud, waar ik al mijn specialiteiten in kwijt kan. Ik stuur met plezier mijn collega’s van de dagploeg aan om de kwaliteit van de werkzaamheden voor de klant te garanderen. Ik zie graag een tevreden klant, daar doe ik mijn best voor!”
José Bruins

José Bruins

Objectleidster

Ik ben sinds maart 2013 werkzaam bij Schoonmaakbedrijf Adrie Reerink. Hiervoor heb ik 13 jaar in de financiële sector gewerkt. Het was een hele omslag naar de functie van objectleidster, maar het is een functie waarin ik goed mijn ideeën en persoonlijke kennis kwijt kan. De wensen van de opdrachtgever staan bij mij voorop en ik behandel de klant dus zoals ik zelf ook graag geholpen wil worden. We nemen de opdrachtgever de zorgen van de schoonmaak uit handen, zodanig dat hij er geen omkijken naar heeft. Net dat stapje extra doen, wordt door klanten erg gewaardeerd. En het is voor ons goed te realiseren omdat we met een hecht en klein team werken waarin je snel kan schakelen als dat nodig is. Mijn werkzaamheden binnen het bedrijf bestaan uit de begeleiding en ondersteuning van de medewerkers/sters en het leidinggeven aan de schoonmaakteams. Ik voer hierbij controles uit op locatie die ik vervolgens naar de desbetreffende persoon terugkoppel zodat dingen goed opgepakt worden. Het is een afwisselende baan en elke dag ziet er anders uit. Inspelen op onverwachte dingen vind ik het leukste dat er is
Paula Neervoort

Paula Neervoort

Objectleidster

Vanaf 2006 ben ik werkzaam bij schoonmaakbedrijf Adrie Reerink als interieurverzorgster. Daarvoor ben ik 6 jaar werkzaam geweest als kapster. Sinds kort ben ik doorgestroomd naar de functie objectleidster. Ik vind het tot nu toe erg leuk om het schoonmaakbedrijf van een andere kant mee te maken. Mijn functie als objectleidster is het leiden en begeleiden van de medewerkers en het controleren van de werkzaamheden. Ik denk met mijn ervaring als interieurverzorgster, dat ik anders naar dingen kijk en het mij helpt met deze functie. Ik zal mij voor 100% inzetten en ik hoop ik dit nog jaren mag doen.
Marjan Kienhuis

Marjan Kienhuis

Administratie

Sinds oktober 2006 werk ik part-time bij Schoonmaakbedrijf Adrie Reerink B.V. Ik ben verantwoordelijk voor de financiële administratie, de facturering en zorg ervoor dat de salarissen worden berekend en uitbetaald. Voor de salarisadministratie heb ik veel contact met Anja en Erik. Ik woon samen met mijn man en onze 4 zoons in Denekamp. Naast mijn werk zorg ik voor mijn gezin, doe ik vrijwilligerswerk en loop ik een aantal keren per week hard.
Saskia Reerink

Saskia Reerink

Coach

In 1994 leerde ik Arjan Reerink kennen. ik werkte toen nog in de horeca, maar ging al snel ook aan de slag voor het schoonmaakbedrijf. Startend als schoonmaakmedewerkster, werkte ik later als objectleidster. Ondertussen studeerde ik af aan de PABO in Hengelo en haalde ik mijn diploma als kindercoach. Inmiddels ben ik gecertificeerd Leer Anders-coach en Ik Leer Leren-trainer en doe ik veel vrijwilligerswerk. Ik werk het liefst oplossingsgericht en richt mij niet alleen op het coachen van kinderen, maar ook van pubers en volwassenen. Binnen ons bedrijf voer ik de functioneringsgesprekken en vertrouwensgesprekken. Dat doe ik vanuit een coachende, sturende houding waarbij ik oplossingsgericht meedenk.” Persoonlijke aandacht “Arjan en ik vinden het belangrijk dat er in ons bedrijf ook persoonlijke aandacht is voor ons personeel. Want als je lekker in je vel zit , ga je met meer plezier naar je werk en kun je je werk beter uitvoeren. Zeker nu er sprake is van een nieuwe participatiewet willen wij een fijne werkplek creëren. Dat betekent dat wij ook oog hebben voor mensen met een bepaalde afstand tot de arbeidsmarkt bijvoorbeeld vanwege een beperking. Deze mensen hebben extra zorg, aandacht en begrip nodig om goed te kunnen werken. We hebben goed geschoold personeel aan het werk die dit kunnen bieden aan hun collega's en waar nodig is zal ik coachen , sturen en begeleiden.
Adrie Reerink

Adrie Reerink

-


 

Specialistische schoonmaakmedewerkers

Albert Post

Albert Post

Allround medewerker

Danny van der Woude

Danny van der Woude

Allround Medewerker

Dennis Buonfanti

Dennis Buonfanti

Glazenwasser

Desmond Thompson

Desmond Thompson

Allround Medewerker

Edwin Huisman

Edwin Huisman

Glazenwasser

Erwin Weerkamp

Erwin Weerkamp

Allround Medewerker

Frans Maas

Frans Maas

Voorman / Keurmeester

Gerdien Wolters

Gerdien Wolters

Allround Medewerker

Johnny Witten

Johnny Witten

Voorman glazenwasser

Kevin Brugman

Kevin Brugman

Allround Medewerker

Marc Mulder

Marc Mulder

Allround Medewerker

Martijn Pegel

Martijn Pegel

Allround Medewerker

Wendy Scholten

Wendy Scholten

Allround Medewerker

 


 

Reguliere schoonmaakmedewerkers (pagina in onderhoud)

Annelieke Mengerink

Annelieke Mengerink

Interieurverzorgster


 

TOP